Wednesday, November 9, 2011

Nyaris kantoi....terima kasih PAKCIK

Benda ni jadi masa aku final year kat ITM, esoknya ada paper killer OR jadi malam tu dengan penuh dedikasinya aku study sampai tak hengat dunia kononnya nak study sampai masa exam la sebab exam start pukul 9...dalam dok study tu mata aku tertutup dengan tiba tiba tanpa disedari, pukul berapa aku terlelap pun aku tak tau...sedar sedar ada suara sebelah telinga aku..."woi hang takmau pi exam ka? hang nak repeat paper ka? dengan kemalasan yang melampau dan separa sedar aku tengok azizul hakim aka pakcik dok membebel sebelah aku, jam dah pun pukul 9 aku dok kuak lentang lagi atas katil. Sepantas flash aku pi capai tuala mandi apa yang patut dan dengan mata yang merah kami bergerak ke dewan periksa. Rupanya pakcik perasn aku takdak dalam dewan masa anouncement paper akan berjalan dan dengan cargasnya dia pi berkejar ke bilik aku. nasib baik pakcik begitu concern dengan ketiadaan aku tu kalau tak mengulang la aku jawabnya....apa apa pun TERIMA KASIH PAKCIK...sebab menjadi saviour aku hahahahaha...

No comments: