Tuesday, November 8, 2011

Macam Artis

Tadi aku terima call dari inspektor ajak pi sarapan pagi, dengan pantas dan cargasnya aku pi amik inspektor dan kami pun berdatinglah di paparich karamunsing dengan suasana aman dan damainya sebab icha takdak nak meragas merata. order pun dibuat dan dengan berselera kaimi makan makan lah, dah selesai semuanya aku bayar bil dan terus jalan ke pintu keluar dan dalam masa nak keluar tu aku ada perasan la sorang hamba allah ni senyum senyum kat aku, jadi tanpa rasa sombong aku balas senyuman beliau.....masa berjalan tu aku pun tanya lah puan inspektor dengan penuh rasa megah dan bangganya....bb perasan la kan, setiap kali kita keluar mesti ada orang yg senyum2 kat bb, rasanya muka ni ada macam penyanyi atau pelakon tak? dan dengan penuh selamba dan inspektor menjawab, ye muka suami i ni memang ada iras iras pelakon tu...perghhhhhhhhhh.......dengar tu muka ada macam pelakon dan aku dengan penuh debaran nya tanya lagi sapa pelakon tu yang? dan jawapan yg menusuk kalbu pun diberi.....AHMAD NESFU......hadoihhhhhhh............inspektor aku ni memang potong stim....kami pun berlalu kekereta tanpa aku bertanya apa apa lagi.....................

2 comments:

etringat said...

test

Bunga Nur Qaseh said...

Ahmad Nesfu...aku sokong sangat2..Jimi jadi Omar Rojik..sparing partner hang..ha3x...