Thursday, December 2, 2010

BELAJAR 2



tahun 1994 aku masuk ITM (dulu belum jadi UITM lagi) masa dapat tawaran tu aku dapat bersekali dengan politeknik, kat ITM aku dapat course Diploma Sains Komputer kat Politeknik aku dapat course Highway engineering, x tau nak pilih mana sebenaqnya last last aku pilih p ITM dan bertempat di Sri manjung perak. macam seperti budak budak yg first time masuk IPT memang la rasa syok campur gabra skit jadi pagi pagi aku dah bertolak ke manjung transit kat umah sedara dulu then esoknya lapordiri di ITM, aku ingatkan ITM manjung ni mcm USM kat depan umah aku tu, canggih bangunannya dan cantik permandangannya dan kesudahannya jauh panggang dari api, RUMAH KEDAI!!!!!!!!!! frust jugak mula tu tapi lama lama ok la jugak sebab kelas dekat ngan umah jadi x payah nak susah susah nak naik bas. jalan kaki dah sampai.......pengalaman pertama pegang komputer, sebelum ni manalah aku penah pakai komputer ni jadi bila first lab aku dah gabra taktau nak buat apa, masa tu masih pakai win 3.11 lagi asignment aku asyikla hilang sebab salah save ka atau aku x save langsung he he he........kat ITM ni pun banyak jugak kenangan dan memorinya. best friend aku masa kat sini nama nya KAMAL, budak account yang x join budak account, sepanjang masa Dip tu dia duduk ngan budak CS saja sampai ada satu masa tu kena tarbiah ngan bebudak batch dia sebab x join account punya budak. Aku grad lambat sebab main banyak he he he....orang lain dah grad aku masih la duduk kat ITM tu amik paper apa da.......dan tahun 1998 aku grad dengan jayanya beserta pointer yang tak seberapa. tak pa la janji grad kata aku.

gambaq bebudak batch aku.......


gambaq masa kat padang ngan Pak Am......... .

No comments: