Wednesday, October 27, 2010

KEKASIH HATI



Kekasih hati aku, tu la dia kat atas tu....hu hu...aku mula kenal isteri aku ni pada 2001, masa tu dia datang buat survey kat tempat kerja aku di Bangi, tah camana terasa berkenan la pulokkkk, jadi dengan muka tak malunya aku pun mencuba lah nasib mana tau kot kot sangkut pulak. jadinya aku pun amik la no telepon semua diaorang yang datang buat survey tu termasuk la isteri aku ni, cover la konon nak bagi x nampak sangat aku nak ayat power. dan dari situ aku pun calling calling la, lama jugak la nak mengayat nya sebab aku ni bukan la pandai sangat. jadi planning pertama aku kena la buat baik ngan mak bapak dia dulu ( sekarang dah mak bapak mentua dah) dari situ la kitaorang ni serius...dari tahun 2001 tu tahun 2003 kami bertunang (lama sunggoh bertunang ni) 6 tahun bertunang dan tahun 2009 kami pun bernikah......jadi campur tolak semua sebelum bernikah ni ada la dekat 8 tahun kami mengenal hati budi masing masing...........bukan nak cakap la kan, kalau dah lama lama ni memang la banyak dugaannya....tapi alhamdulillah jodoh tu tak kemana dan semuanya berjalan dengan baik dan sempurna. dan sekarang dalam family kami dah bertambah seorang baby comel, Alisha Irdina namanya, yang hari hari buatkan aku ketawa kalau tengok telatah dia.

No comments: